Archivo del blog

Benvinguts al meu llibre de bitàcora de la marató de sables 2011.

De fet, encara falten 2 mesos per a viatgar cap a Marroc, però tot el procés de preparació de material, entrenament, i també els aspectes psicològics, em semblen prou interessants com per a començar a escriure'ls.
Quan em vaig inscriure, en una llibreta, vaig començar a apuntar les meves impressions. Algunes, les traslladaré ara al bloc. Si més no, l'objectiu de la MdS 2011 m'haurà ensenyat a dissenyar i escriure un "bloc".
La pre-inscripció s'obre per internet el 08 de setembre a les 12 a.m.; i si és cert el que diuen, s'esgoten en 10'. Afortunadament, estic de vacances i això em permet estar davant l'ordinador 15' abans. A les 12 i 1 minut, s'obre el "link" i omplo les dades que em demanen.
"Alea jacta est".
Però la decisió ja estava presa; avui, només es tractava de no fer tard.





No hay comentarios:

Publicar un comentario