Archivo del blog

Boníiiiissimes vibracions!!


Després d'una setmana d'alguns dubtes ( ja ho vaig escriure la setmana passada) a la que s'han afegit un parell de lesions (una ruptura fibrilar als isquiotibials i una periostitis a la cama esquerra), avui m'ha passat ua cosa comparable a trobar un trèvol de quatre fulles, o haver tocat el gep d'un geperut. El que ara en diuen "un subidón"
Avui, avui m'he trobat a la Mónica Aguilera ! !
Ahir, per primer cop en els darrers sis mesos, no vaig sortir a córrer un dia festiu. Plovia, les lesions, la marató de la setmana passada, i que dimonis !, que em vaig donar el dia de festa.

A la tarda vaig anar a comprar un complexe de sals minerals, aminoàcids i d'altres veríns (crec que tot és legal) que m'han recomenat.(Gràcies Xavi) Pensava encarregar-ho, peró: Primer signe de bons auguris. Ho vaig trobar. Sí; al primer intent.

Aquest matí, he esmorzat el que esmorzaré durant la cursa: Un sobre de "Capucino Nescafé + una cullarada de Colacao Complet + 150 grs. de Kellogs Extra de xocolata. Tot això en 200ml. d'aigua calenta. La veritat és que m'agrada i crec que abans d'una cursa ho continuaré utilitzant. No per cada dia, que és una bomba de calories.


Total, que a les 8'30 h. i amb 6 Kg a la motilla, he sortit a fer els 38 Km previstos. I al Km. 20, prop de la font de l'Arrabassada, ens hem creuat. "Hola Mónica" m'ha sortit. Ella que m'ha vist amb el material Raid-Lihgt i disfressat de corredor de la MdS em diu: "Qué, entrenant amb pes?"; i jo, una mica tallat "emmmggemm sí,... Sables....". "Bé doncs ja ens hi veurem"; ".....déu".

Si algú del bloc encara no ha identificat el nom, que miri el tercer dels videos penjats a la part baixa del bloc. És la guanyadora de la MdS de l'any passat, i un autèntic crack.
Si, si. Molt tonto, però m'ha deixat un bon rotllo...

No hay comentarios:

Publicar un comentario